Publikacje

„Medi@stery w służbie nauk o komunikacji społecznej i mediach”

dr hab. Anna Ryłko-Kurpiewska, prof. UG
Uniwersytet Gdański

dr Małgorzata Łosiewicz
Uniwersytet Gdański

Książka Joanny Grzechnik, laureatki IV Edycji Konkursu Medi@stery 

Książka Anny Gronau, laureatki III Edycji Konkursu Medi@stery 

Książka Olivii Kłusek, laureatki II Edycji Konkursu Medi@stery 

Książka Marcina Sanakiewicza, laureata I Edycji Konkursu Medi@stery 

marcin-sanakiewicz-ksiazka

Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Autorem.

Teksty laureatów I i II edycji Konkursu ukazały się w pierwszym, trzecim i piątym numerze czasopisma naukowego „Media Biznes Kultura”, wydawanego przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego w partnerstwie z Zespołem Etyki Słowa przy Radzie Języka Polskiego PAN.

Media Biznes Kultura, 2016/1, Numer 1 (1) 2016

Marcin Sanakiewicz, Telewizja performatywna

Olivia Kłusek, Prawda o kobiecie – feminizm i trywializacja w kobiecej prasie segmentu luksusowego w Polsce

Jakub Ochnio, Fotografia w praktyce badawczej

Paulina Wiernicka, Spojrzenie na muzykę w słuchowisku okiem teoretyka, praktyka, muzyka

Aleksandra Rabowska, Blogosfera – jak Internet zmienił komunikację i marketing?

Magdalena Litman, Wirusy umysłu i koncepcja piątej władzy. Przegląd i analiza nowych zjawisk komunikacyjnych w Internecie

Media Biznes Kultura, 2017/12, Numer 2 (3) 2017

Marta Demartin, Selfie – narcystyczne kreowanie wizerunku w Internecie czy nowoczesne pojęcie estetyki w fotografii?

Media Biznes Kultura, 2018/10, Numer 2 (5) 2018

Klaudia Kamieniarz, Wieczorne serwisy informacyjne a kształtowanie opinii

Anna Sieradzan, Audycje literackie Programu II Polskiego Radia po 1983 roku

Krzysztof Grządzielski, Wymiary realizacji profilu społeczno-religijnego rozgłośni lokalnej na przykładzie poznańskiego Radia Emaus

Patrycja Mazur, Promocja marek na Snapchacie, Instagramie i YouTubie

Norbert Rędzia, Komunikacja Grupy Filmowej Darwin w serwisie społecznościowym YouTube